Inhoud en resultaat

Samen bekijken we de wijze waarop je je tijd indeelt, je werkzaamheden plant en uitvoert en je samenwerkt met anderen.

Aan bod kunnen komen:

  • het stellen van doelen en prioriteiten
  • het plannen en structureren van je werkzaamheden
  • het uitvoeren en afronden van je werkzaamheden
  • het creëeren van overzicht en bewaken van de voortgang
  • inefficiënte werkwijzen
  • de omgang met afleiders, onderbrekers en uitstellers
  • het efficiënt verwerken van je informatiestromen (post, e-mail en administratie)
  • het hanteren van werkdruk en tijdverslinders
  • de wijze waarop je communiceert en samenwerkt met anderen
  • projectmatig werken
  • effectief zelfmanagement

 

Resultaat

Door je te helpen bij het verbeteren van je tijdsindeling, je werkorganisatie en het ontwikkelen van efficiënte werkwijzen.

  • werk je slimmer, gemakkelijker en effectiever
  • vergroot je jouw focus en proactiviteit
  • doe je wat je van plan bent
  • voer je jouw werkzaamheden op een efficiënte en ontspannen wijze uit
  • bereik je tijdig jouw doelen en deadlines
  • krijg je de touwtjes weer in handen
  • werk je met meer energie, creativiteit en plezier
  • houd je structureel het overzicht op je werkzaamheden
  • kijk je met tevredenheid terug op jouw werkdag


Je hebt weer grip op je tijd en voert de regie over je werk. Je creëert ruimte in je hoofd en blijft beter in balans. Dit geeft rust, overzicht en werkplezier.

Lees de ervaringen van eerdere deelnemers...

'Door effectief tijdbeheer houd je meer tijd en energie over om datgene te doen wat jij écht belangrijk vindt'